Кілія судоремонтний

Кілійський суднобудівельний-судноремонтний завод віднині самостійно буде проводити капітальний ремонт барж, що допоможе суттєво продовжити термін їх експлуатації. Про це повідомляє Бессарабія.UA з посиланням на УДП.

Першими через комплексний ремонт з підняттям на сліп пройшли баржі-секції SLG-007 та С-406. На суднах здійснені ремонт механізмів, заміна всіх проблемних ділянок металу корпусу та повне фарбування — корпусу, палуби та кришок (раніше фарбування проводилося лише на ділянках із заміненим металом).

На баржі С-406 вже виконано практично всі необхідні роботи. Цього тижня її спущено на воду, перевірено на водотечність, справність якірного пристрою та люкових закрить кришок. Вона вже в очікуванні документів на 5-річний термін роботи. Залишилися лише завершальні роботи із фарбування кришок на плаву.

На SLG-007 всі роботи закінчені, після отримання регістрових документів баржа зможе повноцінно працювати.

Відмітимо, раніше стандартні роботи на КСБСРЗ з повернення баржі в експлуатацію в середньому займали близько 25 днів. Капітальний ремонт займає на декілька тижнів більше, але з точки зору ефективності використання флоту це виправдано.

Капітальний ремонт продовжує термін експлуатації баржі без повторних ремонтів, значно зменшує простої та ризики псування вантажів.

Вже розпочато ремонт барж С-408, С-445, SLG-009, в очікуванні ремонту баржі SLG-008, С-455, ДМ-2114 та ДМ-2170.

Також у ремонті на заводі знаходяться теплоходи «Софія», «Челябинск» («Олешки»), «Николай Будников».

На теплоході «Капітан Глушко» ремонтні роботи завершено, судно чекає на документи Регістру на продовження терміну плавання.