вагони порт Ізмаїл

У напрямку порту “Ізмаїл” вишикувалася черга із вагонів з зерновими вантажами терміном на 17 діб. Ситуацію погіршує те, що останнім часом в цьому ж напрямку активно слідують рудні вантажі. Про це йшлося в ході наради представників Укрзалізниці з учасниками ринку зернових перевезень 16 березня, інформує Rail.insider.

За даними заступника директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерія Ткачова, наразі в порт “Ізмаїл” слідують 1690 вагонів з зерном при середньодобовому вивантаженні менш як 100 вагонів.

«Найскладніша ситуація серед портів по Ізмаїлу, де є накопичення на 17 діб. Але там проблема у нас хронічна через те, що в акваторії цього порту працює приблизно 30 операторів, які узгоджують на себе плани, але потім, на жаль, їх не виконують і не вивантажують», — повідомив Валерій Ткачов.

Він закликав Одеську залізницю привести у відповідність «переробні спроможності терміналів з їхньою фактичною роботою».

Своєю чергою керівник дирекції по роботі з припортовими станціями Одеської залізниці ДН-5 Володимир Котєлін відмітив, що конвенція, котра нещодавно була введена на перевезення зернових, не спрацювала через те, що «проводилося навантаження зернових вантажів в бік Ізмаїла». Він попросив зерновиків «регулювати на себе відвантаження».

Попри те, що обмеження на доправлення зернових до Ізмаїла мали скасувати 17 березня, наразі УЗ вже оголосила нову конвенцію, яка діятиме після цієї дати. Вона стосується усіх вантажоодержувачів, окрім компанії «Нібулон».

Володимир Котєлін також зазначив, що аналогічну конвенцію Одеська залізниця наразі запросила для рудних вантажів, через високу їхню кількість та мале вивантаження у порту “Ізмаїл”.

Як повідомляв Rail.insider, ситуацію з чергами до порту “Ізмаїл” може покращити відкриття нового пункту пропуску з Молдовою (Березине—Басарабяска). Проте нині це питання не розв’язане.