За підсумками 9 місяців УДП інвестувало в судноремонт понад 75 млн грн, за третій квартал – понад 45 млн грн, що двічі більше ніж рік тому. Збільшення обсягу робіт на даний час стримує лише обмеженість можливостей виробництва. Про це повідомляє Бессарабія.UA з посиланням на генерального директора УДП Дмитра Москаленка.

За підсумками 9 місяців Кілійським суднобудівним  заводом виконано 36 замовлень з ремонту суден УДП. Лише у вересні звідси вийшли з ремонту баржі С-414, С-417, С-433, С-436 та SLG-015.

Нещодавно зійшов зі сліпу теплохід «Механик Ян»: для нього фахівцями заводу були виконані ремонтні роботи гвинторульового комплексу, зачищення та фарбування корпусу з оглядом його спеціалістами Регістру. Наразі теплохід повернувся до рембази в Ізмаїлі, де йде ремонт головних двигунів з подальшим пред’явленням на клас Регістру судноплавста України.

У процесі планового ремонту на потужностях заводу проходять буксири-штовхачі «Львов», «Звенигород», самохідне суховантажне судно «Дмитрий Калинин», а також баржі DS-1847, DS-1626 та С-424, вихід яких з ремонту планується до кінця жовтня.

У листопаді своєї черги на ремонтні роботи дочекаються теплоход «Капитан Глушко» та баржі SL-06 та DS-1804.

Також кінця року у планах здійснити на заводських потужностях модернізацію головних двигунів на чотирьох самохідних суховантажних суднах.

Ремонтна база в Ізмаїлі також працює на повну потужність. У вересні з ремонту тут вийшли теплоходи «Капитан Кюселинг», «Капитан Гайдай», «Механик Сушков», «Капитан Жидков», «Федор Рябинин», «Гагра», «Загорск».

На даний час основні ремонтні роботи ведуться на буксирах-штовхачах «Челябинск», «Ігор Момот», «Звездный», «Знаменка» та самохідних суховантажних суднах «»Капитан Ширков», «Капитан Антипов», «Механик Ян».

А от судна «Челябинск» та «Николай Будников» після завершення всіх необхідних робіт підуть на завод до Кілії для виконання докового ремонту.