По суті цих питань інформаційне повідомлення генерального директора ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» Дмитра Москаленка, опубліковане вчора на його особистій сторінці у соціальній мережі Facebook, передає Бессарабія.UA.

«Красені пасажирські теплоходи УДП завжди були гордістю нашого пароплавства. Побудовані у 70-ті роки минулого сторіччя на австрійській судноверфі у Корнойбурзі, на той час це були комфортні та сучасні судна.

Але минуло 50 років. Змінилися стандарти та вимоги. Світ змінився.

На жаль, зараз використання теплоходів «Молдавія» та «Україна» для пароплавства є дотаційним напрямом діяльності.

Причин декілька. Це і падіння туристичного ринку річкових перевезень внаслідок епідемії Covid-19, і морально-технічне старіння суден, і неефективна, непрозора модель управління.

Нещодавно керівники пасажирської служби УДП провели перемовини з представниками бізнесу Німеччини та Австрії щодо перспектив фрахтування наших пасажирських суден. Відбулись зустрічі у Міністерстві транспорту і будівництва Словаччини з приводу можливих програм співпраці та партнерства.

Тож, тепер чекаємо від керівництва пасажирського напрямку конкретних пропозицій. Неодмінна умова – флот має генерувати прибуток. Є різні бізнес-моделі, потрібно проаналізувати всі можливі варіанти. Обрати найкращий», – розповів Дмитро Москаленко.

На даний час приймаються заходи з метою вирішення долі пасажирських суден «Молдавiя» і «Украïна». За ними прийде черга більш старих теплоходів «Волга» та «Днiпро».

«Керівництво УДП зацікавлене у відродженні пасажирського напрямку. Це і робочі місця, і навіть престиж нашого підприємства. Але пасажирський флот повинен знову навчитися заробляти, це завдання для наших менеджерів, це їх КPI», – запевнив Гендиректор Приватного акціонерного товариства «УДП».