Тигіна - Басарабяска - Джурджулешти

ДП “Залізниця Молдови” на дільниці Тигіна – Басарабяска – Джурджулешти завершило геологічні дослідження та веде роботи з обстеження залізничних колій, встановлення маркерів, заміни кріплень та укладання нових залізобетонних шпал. Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.

Зокрема, розпочато перші роботи на ділянці залізниці Абаклія – Чадир-Лунга.

“На сьогодні отримано 6 тис. 406 залізобетонних шпал та 10 тис. комплектів їх скріплення. Незважаючи на логістичні складності та нестабільність цін на товари, всі матеріали та спецтехніка доставляються вчасно, що не порушує термінів реалізації проєкту”, – повідомляє компанія з Казахстану, відповідальна за ремонт залізничної дільниці.

На ремонт залізничної лінії Тигіна – Басарабяска – Джурджулешти було організовано відкритий тендер. У 2020 році ЄБРР та ЄІБ визнали казахстанську компанію переможцем.

Згідно з договірними умовами, за 4 роки компанія відновить лінію завдовжки 233 км.

Після завершення реалізації проєкту можна буде зняти обмеження за вагою та швидкістю.

Для вантажних поїздів швидкість руху збільшиться до 90 км/год, для пасажирських – до 120 км/год.

Загальна вартість проєкту складає близько 113 млн євро.