додаток Укрзалізниця

Створений залізничною компанією близько року тому чат-бот з продажу квитків був обмежений у своїх функціях і не мав можливості відповідати на всі питання, що цікавлять пасажирів. Тому було прийнято рішення про створення власного мобільного застосунку, який був би зручним у користуванні, швидким та зрозумілим. Про це повідомляє Бессарабія.UA з посиланням на Міністра інфраструктури України Олександра Курбакова.

Свою роботу новий мобільний додаток розпочав 11 липня. Його ключові функції: купівля і повернення квитків у застосунку, розклад руху та повідомлення про колію, на яку прибуває ваш потяг, особистий кабінет зі збереженими маршрутами для швидких повторних замовлень.

Важливо! Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, отже з покупця не стягуватимуться додаткові оплати чи комісії.

«Запуск додатку є частиною нашої стратегії максимальної діджиталізації транспортної сфери, реалізацію якої ми не тільки не зупиняємо, але й прискорюємо в умовах війни. Під час війни вчасне сповіщення про наявність квитків на потяг, зміну графіку руху – це уже не тільки про зручність, але й про безпеку, особливо, коли йдеться про евакуацію людей із зони бойових дій, доставку гуманітарної допомоги чи релокацію бізнесу.

У планах – розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг, розвиток систем онлайн-замовлення залізничних сервісів» – заявив Міністр інфраструктури України Олександр Курбаков.

Наостанок додамо, що за перші 5 годин від початку роботи за стосунку, його встановили більше 30 тисяч користувачів. І зараз застосунок став №1 за популярністю у AppStore.

Скачати та встановити застосунок можна за посиланням: http://app.uz.gov.ua/start

Підписуйтесь на наш канал у телеграм і читайте новини у зручний для вас час.