буксир Миколаїв

Буксир, який раніше носив на своєму борту назву «Кузьма Галкин», є найбільш потужним буксиром-штовхачем у складі ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», повернувся до роботи після ремонту. Про це повідомляє Бессарабія.UA з посиланням на Дмитра Москаленка, генерального директора пароплавства.

Судно рушило до сербського міста Смедерево з караваном із восьми одиниць, завантажених 12,5 тис. тонн аглоруди.

Раніше взимку буксир використовувався як криголамне судно на випадок льодової обстановки. Але оскільки сильні та тривалі морози не прогнозувалися, керівництво УДП вирішило повернути буксир на лінію.

«Наявність трьох головних двигунів робить судно більш потужним та дає можливість штовхати великовагові каравани з 9 барж. Тобто за один рейс доставляється у півтора раза більше вантажу ніж зазвичай. Проте велика потужність це і високі витрати палива. Щоденно караван на шляху до Смедерево витрачає приблизно 4 тонни солярки. Про апетити тритисячників свідчать навіть їх паливні баки – судно може бункерувати майже 100 тонн палива.

Тому обов’язковою умовою виходу буксира у рейс була наявність системи моніторингу, яка дозволяє в режимі онлайн відстежувати витрати палива та інші показники роботи агрегатів, а також місцезнаходження судна», – розповідає керівник УДП.

На “Миколаїв” не лише встановили систему моніторингу, а й упродовж грудня-січня провели велику роботу з ремонту судна.

Наразі судно перебуває у хорошому технічному стані. Незважаючи на солідний вік, у корпуса ще величезний запас міцності, що підтверджено вимірами товщин під час ремонту.

Бессарабія.UA бажає «старенькому» “Миколаїву” сім футів під килем, добрих, довгих років плавання.