пальне

Ситуацію з дефіцитом пального, що виникла через цілеспрямовані обстріли рф інфраструктури для виробництва та зберігання пального, буде стабілізовано ближче до осені. Про це повідомив міністр інфраструктури Олександр Кубраков, передає Минфин.

Імпорт пального

Крім того, Олександр Кубраков зазначив, що саме до цього часу буде укладено довгострокові контракти із закордонними постачальниками.

За словами Кубракова, зараз щодня в Україну заїжджають близько 300 вантажівок з пальним, а подальшому зростанню їхньої кількості сприяє лібералізація правил перевезення таких вантажів із ЄС та Польщі, зокрема.

«Весь наш імпорт пального з ЄС. Раніше ми працювали з найближчими до України державами, наприклад, Польща або Румунія. Тепер ми імпортуємо також із країн Західної Європи, наприклад з Бельгії», — заявив міністр.

Дефіцит пального

Наприкінці квітня у великих містах України почала відчуватися нестача пального. Водії відстоюють кілометрові черги, щоб його купити. Найбільші черги на АЗС в Києві.

Аналітики зазначають, що ринок нафтопродуктів переживає найважчі часи з середини 90-х. В Україні вже закрилося 70% заправок. Через війну наша держава зіштовхнулася одночасно як з зупинкою постачання з росії та білорусі, скороченням вітчизняного виробництва, так і з порушенням ланцюжків західних постачань.

До повномасштабного вторгнення росії Україна імпортувала із країн ЄС (Польща, Угорщина, Словаччина та Румунія) лише 5% пального.