При вимиканні світла банкомати припиняють видачу готівки та залишають клієнтів ні з чим. Про це повідомляє Бессарабія.UA з посиланням на GSM.

Клієнти ПриватБанку почали скаржитися на проблеми із банкоматами. При вимиканні світла вони припиняють видачу готівки, навіть якщо вже списали її з картки. Таким чином, після відновлення електропостачання гроші клієнта може отримати зовсім інша людина.

Коментарі, в яких клієнти державного банку розповідають про виключення банкомату у «відповідальний момент», вже затопили профільний форум сайту «Мінфін». Один із постраждалих написав, що двічі знімав із картки різні суми готівки. Перша операція пройшла успішно, а під час другої зникло електропостачання. У цей момент гроші з картки клієнта вже зняли і банкомат якраз відраховував готівку.

В результаті чоловік втратив 10 тис. грн та ще 100 грн комісії. Саму карту йому, на щастя, вдалося забрати. Громадянин одразу ж зателефонував до служби підтримки ПриватБанку, де йому пообіцяли розібратися із цією ситуацією за 3 дні. Адже потрібно було провести інкасацію банкомату і звірити дані системи з кількістю наявних у ньому готівки.

Але, незважаючи на цю обіцянку, працівники банку зв’язалися з потерпілим клієнтом лише через тиждень. Йому повідомили, що факт збою банкомату не підтвердився і запропонували звернутися на лінію 3700 або в онлайн-підтримку у разі незгоди з рішенням банку. Адже в більшості випадків у момент відключення світла готівка вже знаходилася в механізмі видачі. Так що клієнт, який підійшов до банкомату відразу після його включення або навіть випадкова людина, яка була поруч, могли безперешкодно забрати чужі гроші.

У самому банку на численні скарги клієнтів відповіли, що розглянуть кожен випадок і сконтактують із постраждалими для вирішення питання.